Aktuelt
ROCS deler nyheter og fagblogg
Fremhevet innlegg
BI, ROCS og Schjærven triumferer med 3 Gull i ANFO sin MarTech Award!
For en kveld! MarTech bransjen fikk se BI, ROCS og Schjærven dra i land hele tre gullpriser for «Studieomaten» i ANFO sin prestisjefylte utdeling. Disse seirene markerer en epokegjørende suksess for teamet, som ble hyllet for sitt arbeid innen MarTech innovasjon og...
Siste innlegg
BI, ROCS og Schjærven triumferer med 3 Gull i ANFO sin MarTech Award!
For en kveld! MarTech bransjen fikk se BI, ROCS og Schjærven dra i land hele tre gullpriser for «Studieomaten» i ANFO sin prestisjefylte utdeling. Disse seirene markerer en epokegjørende suksess for teamet, som ble hyllet for sitt arbeid innen MarTech innovasjon og...
Google kommer med sin viktigste oppdatering av Gmail noensinne
I oktober lanserte Google og Yahoo en endring som de fleste brukere ikke vil legge merke til - i hvert fall ikke direkte – men som påvirker markedsførere. Selskapene sier at de vil kreve at avsendere som sender mer enn 5 000 bulk e-poster per dag til Gmail-brukere,...
Vi gratulerer BI Handelshøyskolen!
BI Handelshøyskolen vinner2 x sølv! BI Handelshøyskolen har oppnådd betydelig suksess med sin Studieomaten, en innovativ løsning som hjelper studenter med å ta velinformerte valg angående sitt fremtidige studieprogram. Ved å gi et bedre beslutningsgrunnlag, har...
Slik gjør vi det hos ROCS
Markedsføring er vitenskap og for oss er det hverdagen. Grunntanken til ROCS baseres på innsikt i data, behovsavklaring og strategier med utgangspunkt i kundens reelle atferd. Først og fremst tror vi på å dele, og at kunden ser akkurat det samme som vi ser.
Innsiktsdrevet organisasjon
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge, og eies av over 530 000 medlemmer. Overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. En av OBOS viktigste konsernprioriteringer mot 2026 er å bli en innsiktsdreven organisasjon. Det er her ROCS har bistått.
Espen sørget for 10 millioner på bunnlinjen for en av våre kunder
Våre kunder er varierte, og det gjør hverdagen vår spennende. Det er et bredt spenn i alt fra hvilken bransje de tilhører, hvilke data de besitter, hva de ønsker av bistand og hvilke mål de vil oppnå på bunnlinjen. Uoppdaget potensial i eksisterende...
Digital kundelivssyklus og rapportering for Cinderella
ROCS har bistått Cinderella Eco Group med bruk av produkt- og kundedata gjennom onboarding i kundeprogrammet My Cinderella og automatiserte kundedialoger gjennom kundens livssyklus.
Ny CRM for VilVite
Vi gratulerer VilVite Senteret med nytt CRM system.
ROCS har det siste halvåret arbeidet med VilVite i Bergen for å etablere nytt CRM-system (webCRM).
Innsikt er et godt og sikkert konkurransefortrinn
Her hos ROCS arbeides det mye med innsikt om kunder og deres adferd, valgene som gjøres og hvem som gjør dem. Innsikten sørger for at kundene våre kan agere raskt, snu seg rundt og slik være mer tilgjengelige og relevante for sine kunder. Med andre ord være mer agile.
Kundedata til innsikt og analyse
Vi driver ikke med gambling! Derfor har ROCS spesialisert seg på å se på hvilke data våre kunder trenger, hvordan opparbeide disse, analysere resultatene og fremlegge dette på en forståelig måte.
Din Marketing Stack – Henger den sammen?
Vi er ofte i diskusjon med kunder om hvilke MarTech løsninger og systemer en bedrift bør ha - og hvordan løsningene bør henge sammen. For de fleste norske bedrifter så har en i dag flere systemer som benyttes til markedsføing og CRM. Denne "stabelen" av...